Längdskidåkning och Gocart

2009-03-04 @ 10:35:07
Nu sitter jag nere i floristhuset och har precis blivit klar med min Glameria ros,tar lång tid att göra fast det e jätte kul :)
Idag på idrotten skall vi åka längd hela klassen i Åkulla.Se efter skolan skall jag åka Gocart nere i Halmstad med några i från skolan,ska bli kul fast jag har aldrig kört det innan så der e lite nervöst..

E jätte sur,har fått nästa veckas schema å det e verkligen sämst!Studiedag på måndagen e bra men onsdagen har de lagt eget arbete de sista lektionerna så då slutar vi 12.Och på fredagen efter Materialkunskapen så har de lagt in ett eget arbete och sen ett idrott pass så vi slutar inte förän 14:30 på fredag :(
Så jag kommer vara hemma typ runt 5 på fredag nästa vecka..Sjukt segt!Skall se om vi inte kan byta å lägga idrotten på eget arbete tiden på onsdagen i stället,ifall det går så slutar jag 11 istället.Hoppas det går!!!

Puss och Kram Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -