Idag var det EMD som gällde :)

2009-03-21 @ 19:06:43
Var jätte mycket folk på Allum redan när vi kom,fast vi kom en timme före dom skulle spela.Och bättre blev det ju inte när klockan började närma sig 12.Det va skoj att få se dem,de var mycket snyggare i verkligheten!! Sebastian tyckte väll att det va sådär kul men jag å Amalia hade skit kul :)

När jag kom hem så övningskörde jag med pappa,det gick jätte bra!Sen va jag barnvakt åt mina söta grannar,Hugo och Vera.Nu sitter jag här och väntar på käk,pappa har grillat :)
Sen får jag väll se vad som händer ikväll om jag drarut med Olofsson eller om jag stannar hemma,eller hittar på något med Rebecka.


Saknar min Leon

Pussar Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -