Tjoho!

2009-07-07 @ 19:38:30

Vet att jag inte vart den bästa på att skriva i bloggen på sista tiden men har haft så sjukt mycket att göra.
Jobbar 06-14:30,vilket betyder att jag måste gå upp 04:30 på morgonen.Inte det roligaste så jag e sjukt trött på eftermiddagarna..

På jobbet idag har jag rensat ogräs längst med Avenyn och krattat ihop löv och kvistar som blev när Torbjörn klippte häcken.Jag och Malin har arbetat med honom hela dagen idag,Malin som inte e så van bilkörare i Götebeorg har jag fått vara GPS för.Det va kul,lärorikt för sig själv i allafall att klura ut snabbaste vägen till ställen i stan.
Efter jobbet bar det av till frihamnen där det va båtspelning för en Oslo kryssningen 17-18, sen körde jag hem.Det gick jätte bra ända tills Sebbe satte på polis sirener på sin tel och jag fick lite halvt panik där ett tag.Men sen var det inga problem!

Dagens bästa: Att det gick skit bra idag när jag och papa övningskörde hem från frihamnen :) Riktigt stolt över mig själv.
Dagens sämsta: Att bilen dog för Malin idag mitt i rusningsrafiken på leden.Va lite jobbigt kan man ju säga.Pinsamt för hennes del i allafall,och för min tils vi kom på at man måste lägga den i parkeringsläga och sedan i driveläge när den dött för att den skall starta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -