Party helg :)

2009-07-19 @ 22:23:22
Fredag: Grattis Isabelle på 18års dagen!!Utgång med jobbet,vi var på en uteservering på centralen sen vidare till Gammleport och sen till Labben på frölunda Torg.En trevlig kväll men mycket dricka!Jag var hemma halv 05:00 kom i säng kvart i 05:45.Så det blev en sen kväll!!Men väldigt trevlig!

Lördag: Krister hämtade mig halv 07 för att köra mig till Stenungsund.Var sjukt seg,inte roligt alls att åka bil..Sov 2 timmar i soffan hos honom framför tvn medans han var och handlade.Sen när Sandra och Henke slutat jobba så körde han mig till dem.Jag och Sandra handlade mat,skulle bara veta vad det regna när vi skulle kliva ur bilen.Himmlen bara öppnade sig!!Sen var det grillning under parasolet,sen var det bara att fixa sig och bege sig ner till Hamnkrogen.Var sjukt seg i början men inte konstigt efter knappt 2tim och 45min sömn..I början var det inte mycket folk alls,men sen bara drällde alla in på samma gång så det blev en sjukt rolig kväll men mycket skratt.Men höll mig till vatten!Var hemma 02:30,sov hos dem på soffan myste med alla katterna :)

Söndag: Efter middagen körde Henke mig till centralen,han skulle ändå handla en häcksax i gbg.Så det var skönt att slippa ta bussen!Nu blir det att sova,ska bli skönt!

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -