Mobilen

2009-07-23 @ 22:38:09
Körde hem från landet idag,det gick super!Men jag och pappa bytte innan motorvägen för de varnade på radion för vattenplaning.Jävlar vad det har regnat idag,himmlen bara öppnade sig.Det var bilar som hade vatten till bagarsluckans öppning,polisen spärrade av de stora lederna.Var lite läbbigt att åka igenom de stora pölarna(sjörarna) som var på vägen. Snacka om att fönstrena blev tvättade hahha :p
När vi hade packat in allt från bilen så åkte jag,mamma och pappa iväg på lite ärenden.Som tur var hade det slutat regna så vi slapp bli dyblöta när vi sprang ut till bilen.Först åkte vi till ÖB där vi handlade godis.Sen vidare till Siba där vi hämtade ut min tel som var klar från lagningen.Men när i åkt en stund så kollade jag den så att den verkligen var fixad.Och tur var det,för det var den inte!De hade glömt hälften,så det var bara att vända åh gå till Fredrik som bara skakade på huvudet och bad mig att komma tillbaka imorgon med alla papper.Så imon innan kl 17:00 skall jag reklamera den,så nu kommer jag förmodligen få en 595a :) Efter 4e gången på lagning som det blir då,så brukar man få en ny tel sa Fredrik!Så förhoppningsvis skall jag slippa lämna in tel så ofta längre,ska bli skönt!!
Annars idag har jag gjort teori,fas F fick 65.Bara 5 fel :) Sen har jag suttit med Ipoden,lagt in fler låtar.


Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -