Media Markt

2009-07-12 @ 18:36:29
Idag efter frukost och en spring runda så bar det av med bussen till Askim(högsbo) för att hälsa på Eric när han jobbade, det va mycket att göra så han hann tyvärr inte snacka så mycket med mig som vi hade hoppats på..Efter det så plockade jag jordgubbar i trädgården och städade huset,nu skall jag snart kila ner och stryka tvätt.Fast först blir det att gå över en sväng till Emma för att lämna tillbaka en film ( 27 dresses),en mycket rolig film om ni frågar mig :)


Johanna Hesselroth and Johanna Bona in Russia
You and me sweety :)

Chio Johanna ♥

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 09:36:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -