Lotta på Liseberg

2009-07-13 @ 21:18:10
Idag efter jobbet har jag vart åh kollat på Gothia Cup med Amalia.Vi träffade bla Daniel de silva,dansare som är med i let´s dance :)Träffade Amalia på hennes rast mellan genrepet,hon har nämligen dansat på invigningen ikväll som börja 20:00.Hoppas at det gick bra gumman!Ledsen att det inte fanns biljetter kvar så att vi kunde komma hela familjen :(


Daniel da silva :)

Efter det har jag bara slappat och pluggat teori.
Efter maten så kollade jag på Lotta på Liseberg med mamma och pappa en snabbis innan jag skulle duscha,hahha och vilka ser man inte?Jo Daniel och Emma,har inte sett dem på jätte länge!Daniel var til och med uppe på secen,alla som hette Björn skulle befinna sig på scen men vad jag vet så heter inte du Björn Daniel va?Det sa inte Olofsson i allafall :p ringde till han för att se om han kanske också befann sig där,men han var hemma åh kolla film. Nu ska jag sova,ska ju upp 04:30 imon så,gött sista jobbveckan nu sen semester!



Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -