Filmkväll

2009-07-11 @ 23:46:20
Tjena!
Imorse när jag vaknade berättade pappa att någon krossat rutan på passagerar sätet fram på min bil :( så det va bara att sätta igång med att städa bilen,inte det roligaste precis...Så onödligt!!Efter det tog jag och gick en lång promenad ner til havet åh runt lite i Åkered.Sen va det duscha å käka och sen ta spårvagnen in till Svenska mässan,där vi hade spelaning för UNF(unganykterhets förbundet).Körde sedan hem,det gick jättebra :)

Efter middagen idag så gick jag ver till min kära granne och vän Emma för att kolla film.Hon var jätte trött efter en lång dag på jobbet så hon somna nästan i soffan,så det blev en tidig lördag ikväll.Ganska sköt faktiskt,behöver det efter de sista sena helgerna.


Emma :)

Dagens bästa:Filmkvällen
Dagens sämsta:Idioterna som paja min ruta :(

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -