Ännu en dag på jobbet

2009-07-15 @ 20:37:47
Igår efter spelningen följde Amalia med hem,vi käkade god mat hela familjen(nu e du faktiskt inräknad i familjen efter 10månader snart).För er som inte vet så e Amalia tillsammans med min bror,funkar alldeles utmärkt fast att vi e vänner hon åh jag :) Hon sov över,hoppas du inte vakna imorse när jag gick upp?!Sorry i såfall..


Min favorit byggnad i Ryssland

På jobbet idag klippte jag häck och rensade ogräs,hämtade även ut återbetalningen från praktiken.Så nu e jag 520 kr rikare wiie.Fast de lär väll försvinna på freda kväll när det e utgång med jobbet..Efter jobbet åkte jag hem och bakade kaka som jag ska ta med till jobbet imon!

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -