Sista skiddagen för den här gången

2009-01-06 @ 23:13:34
Hejsan allesammans!
Hoppas att ni mår lika bra som jag gör,idag tog vi det lugnt på morgonen.Men när tv pogrammet var slut så bar det iväg till backen för att åka en liten stund.Väl framme skulle jag hämta mina stavar som jag låst fast med mina vanliga skidor,åkte ju på TwinTipp skidorna idag.Tror ni inte att de va nån jävel som hade snott dom?Stavarna alltså..Jo dom hade snott mina stavar,men skiderna hade de inte rört!Det va sista gången man låser fast nått över natten.Har aldrig blivit av med något innan..Men nångång ska väll vara första gången.Så det var bara att gå in i hyran för att låna ett par.Mavin tyckte det va jätte kul när jag kom upp på toppstation fly förbannad över att nån snott mina fina stavar!Han skratta bara när jag berättade för honom å Lasse.Vi åkte i drygt 3 timmar,det va inte så kallt idag bara 10 minus så man frös inte lika mycket som de andra dagarna.Så idag passade vi på.

Nu har jag nys kommit hem från en biltur med Linus,vi åkte runt i samhället lite å pratade om allt möjligt.Fast innan jag åkte iväg satt jag på msn en stund å pratade med John,gu va jag saknar er killar!Var föresten bort vid Mården idag,det bor en barnfamilj i stugan.STACKARS DOM!!!Ni håller väll med?

PussPuss och godnatt John å alla andra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -