Shoppat idag :)

2009-01-10 @ 17:21:10
Hejsan!
Har nyss kommit hem från Frölunda Torg har vart å handlat med mamma och pappa,Sebastian var också med en stund innan han åkte till stan för att träffa Amalia.De skulle gå på bio,han skall även sova där i natt.
Jag shoppade loss riktigt ordentligt idag,jag köpte:

Bruna stövlar i skinn Wedins
Svarta vinter stövlar med gossigoss päls innuti Wedins
Svarta pumps skinn Esprit
Linne Lindex
Rouge borste Lindex
Present till Adam och Lillen
2st Mascaror Kicks

Allt detta fick jag för 1300kronor för de mesta var på rea :) Bara de bruna stövlarna hade kostat 1299kr ordinarie pris,så det va riktiga kap som jag gjorde :)

Har nyss spelat in ett röstprov på Gabbes nya låt,får se om jag får chansen att bli den som får ta över låten det beror på hur han tycker att min röst passar till den låten som han gör.
Skall planera in ett datum då jag ska åka upp till hans studio å spela in lite goa låtar.
Ska bli jätte kul!!

Puss Johanna ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -