Packdax

2009-01-11 @ 14:09:57
Igår kväll kom Rebecka till mig på middag sen drog vi till Samuel som hade lite folk hemma hos sig,va där en stund men sen drog jag vidare in till Vasastan hem till Alex tillsammans med John,Samuel å Thomas.Hade jätte trevligt,fast jag drack ingenting..mådde dåligt bara genom att tänka tanken hihi :P

Idag på morgonen var det marschträning med Göta Lejon som gällde.Det gick bra..Får se vad som händer ikväll,ska i allafall börja packa nu inför skolan.
Kvällen tillbringade jag för de mesta med John,vi va hemma hos mig ett tag innan vi drog till Marcus för att titta på filmen från Branäs :)
Grattis till Lillen som fyller 20 år idag♥

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -