Lillens och Adams 20års fest 17/1-09

2009-01-18 @ 20:53:56

Igår så var det dags för the big party in Älvsereds byggdegård.
Pappa körde mig så fort jag va klar,vi plockade upp Alexander på vägen så vi var på festen runt halv 5.När hela Älvseredsgänget hade kommit,ca 25st så var det middag som gällde.Sen drog jag med Josse,Jon,Simon och några hem till Jon för att förfesta.Josse och dom skulle även byta om.Så då passade jag på att fixa i ordning mig lite bättre.
Sen när vi var klara kom det en massa folk,så vi satt å gjorde öl spelet i nån timme.Sen körde vi tillbaka till festen.
Det va en sjukt trevlig och rolig kväll må jag säga,kommer ha massa minnen med mig från den här kvällen :)
Svin kul att träffa hela gänget igen,de va ju ett tag sen sist!

P.S
Du Josse visst kan man ha kul på toa alltid ;)

Nu sitter jag på elevhemmen,ska ju ha körning imorgon klockan 7 så mamma å dom släppte av mig på vägen hem från landet,saknar de redan.Ses på fredag!!

Puss Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -