Fy va kallt

2009-01-05 @ 11:25:39
Hejsan!
Igår var nog den kallaste någonsin som vi haft under den här tiden som vi vart här,sen förra söndagen..
Man frös ihjäl om fötterna,jag hade ingen känsel i tårn så jag va tvungen att gå in till Malvin och sätta mig lite för att värma mig.Vi åkte bara i en timme sen bar det av hem till stugan.Vi tittade på film och myste.

Idag är det ca -13 så vi har bestämt oss för att inte åka skider,vi skall ut på en utflykt i stället.Sen ikväll får vi se vad som händer,kanske skall vara med Malvin efter han har slutat jobba.

Puss  Johanna♥

Kommentarer

Postat av: john

oj vilkenfin bloggi blogg du har :D såg att du hade en blogg nu . på ditt namn :P hihihi bara så du vet har jag oxå en blogg :D men om du vill läsa den måste man börja nerifrån o gå upp :P men den e inte så här fin . www.blondinjohn.blogg.se det e ja :P jaja puss på dig sötnos <3

2009-01-06 @ 01:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -