Fredag imon :)

2009-01-15 @ 18:44:35
Idag har vi haft florist hela dagen,vi har gjort en massa buketter.
Har nyss städat hela huset tillsammans med Elin,vi har städvecka denna veckan.
Har även städat mitt rum också.
Packa behöver jag inte göra förän imon,Lillen hämtar mig inte förän runt 4 ändå
så då hinner jag göra det när jag slutat skolan..
Vi har bara idrott imon så då slutar jag klockan 12:00 :)

Sen blir det hem till Lillen för att hjälpa till att förbereda allt inför lördagens fest.Adam och Lillen skall nämligen ha fest tillsammans,kommer bli mycket folk.De har räknat på att det kommer komma runt 150 pers men de e bara såna som dom vet skall komma..Det e Disney tema.

Puss Johanna som saknar John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -