Det va inte änns roligt!

2009-01-03 @ 19:42:16

Hejsan!
Idag hade vi inte lika kallt som vi haft de andra dagarna,endast 10minus.
Har åkt lite bräda idag med Carro,Frank,Elin och Daniel.Sen gick vi hem till Sandra å lekte påsleken,den går till så här.Henke drar upp en shott flaska ur en påse och den han får upp måste man dricka.Som tur e ger Henke alla de goda till mig,Sandra å dem andra fick jätte äckliga.Sen blev det afterski,där Henke beställde en drink till mig i baren utav Robin.Henke:Varsegod ta den här,den e till dig.Sen titta han på Robin å gick.Jag till Robin: men va varför får jag dricka drinkar nu för helt plötsligt å inte innan.Robin: Skynda dig och svep den nu innan Jim(hovmästaren) kommer å ser dig.Vill ju inte att du ska bli portad!När jag hade druckigt upp drinken lämnade jag tillbaka glaset till Robin.Robin: Var den god?Jag: Den va väll okej,men jag fattar fortfarande inte varför jag fick dricka den.E det för att jag snart e 18?Robin: Nee den ar ju alkohol fri ditt pucko,annars hade jag ju aldrig gett dig den gumman.Snacka om att jag blev sur hahha jag gick för att slå Henke,men blir stoppad av Robin som sa att han å Henke bara ville skoja lite med mig.
Jätte kul verkligen killar!!Hahha men men jag fick mig ju en gratis drink i allafall :p Men snacka om att Jonas och Martin som också jobbar i baren fick sig ett gott skratt i allafall.
Efter afterskin käkade vi pizza tillsammans med kusinerna,trevligt bara att Jonas skojade med mig hela tiden.Jonas jobbar också i baren.

Nu skall jag gå bort till min kära granne Mathias Moden å se vad han hittar på för skojigt.
Imon skall jag,Sandra och Henke åka upp till toppen med skotern å kika lte.Behöve en pause med skidåkningen..De åker ju hem imon så det gäller att passa :)

Puss Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -