Branäs

2009-01-25 @ 21:58:02
Sitter just nu i stugan i Branäs har vart här i helgen men har tagit ledigt imon..
Igår var jag efter afterskin var jag hembjuden till Sandra ``syrran´´ å Henke på middag,fick lax svin gott var det :)
Sen var det utgång på kvällen,Sterio spelade dom e så grymma.
Dansade loss som aldrig förr ;)

Brants stänger klockan 2 så efter det så blev det bakfyllemat hemma i Sandras å Henkes stuga,snacka om att det va många som ville ha våra pizzor.Vi kunde sålt 2 pizzor för 1500 kronor.Henke som e en affärsman kom på att man kanske skulle köpa 20st pizzor å stått utanför krogen sen å sålt dom till alla fyllon.Man hade känat mycket på det skall jag säga er!!Kom hem runt 4 så det va bumms i säng för att sedan gå upp klockan 9 för att bege mig till backen.

Snart kommer kanske Malvin hit :)

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -