18 år idag,8e januari :)

2009-01-09 @ 16:30:06
Den som jag firade min födelsdag först med var med John,vi lekte ihop efter att jag kommit hem från fjällen.Så 00.00 på torsdag morgon sa han Grattis så han va först :) John lämnad väll mig hemm runt 01:35 eller nått.Sen på morgonen blev det sång å frukost på sängen.Fick några paket på morgonen med,fick resten på kvällen.
Jag och Rebecka gick ner till Önneredsskolan för att hälsa på alla,skit skoj att träffa PM(min förra svenska lärare) Han e så grymt dukitg å snäll!Efter det så blev det hem å käka lunch å sen gick jag en lång promenad med Svea ner till havet,mysigt värre var det :)

När väl alla var hemma från Jobb å skola så sattes det igång med att göra min önskemåltid. Ugnsteckt fräskfile med curry banan mumsigt!Medans de gjorde i ordning maten gick jag å la mig i mammas å pappas säng en stund för att sova.
Efter maten så kom min kusiner på besök helt oväntat,har inte träffat dem sen jag gick i 8an så det var verkligen jätte kul att se dom igen :)
Så då blev det packet öppning.Av Anna,Björn,Victoria å Veronica fick jag en ros och två jätte fina ljusstackar,man kanäven ha dem som vinglas som min kära faster sa hihi :p

Av resten av släkten å familjen fick jag bla:
Parfym
Armband
Örhängen
Pengar m.m

Sen runt 21:00 bar det av med Olofsson till Sticky Fingers.Fast först gick vi till P.C för att förkröka lite,sen blev det ett jälva drag inne på Sticky:)
Jätte kul att så många kunde komma dit,kände ca 25 pers där inne så det va jätte kul!!
Fast det blev allt väldigt mycket för mycket dricka..
Men vafan jag säger som Isabelle sa till mig idag när jag ringde till henne
-Man fyller bara 18 en gång!



Pussar Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -