Lördag 31 jan 09

2009-02-01 @ 14:11:24
Igår kväll var jag bara hemma å myste framför tv.Käkade räkor mumsigt värre var det :)

Efter frukosten så gick jag,Sebbe,Amalia ner till havet med Svea å fikade.Det va strålande solsken å blå himmel var med kan man begära?Det va verkligen en toppen dag :)
Sen gick vi hem å tittade på en film å käkade godiset som va kvar
som Amalia hade köpt till oss..

På kvällen så gick jag till Rebecka,vi var där en stund sen gick vi ner till
Fiskebäck hem till Hanna.
Där fikade vi innan vi drog hem till Becka igen där körnborna väntade,vi bestämde oss för att dra in till stan för att fika.
Det slutade med att vi åkte 17pers i 3 bilar haha,David fick köra TTn som han ville medans Mattias körde Beckas mammas stora bil(typ buss) och sen åkte resten av garbbarna i Volvon.De andra stack till Tintin,men jag å becka va inte så sugna på att fika igen eftersom vi nyss hade fikat hos Hanna så vi tog en walk upp å ner på avenyn.Sen ringde de andra å sa att de va på Condeco istället för det va tydligen fullt på Tintin,så becka å
jag gick dit efter våran promenad.
Sen tittade även John förbi,han va ute å firade Axel som fyllde 21 igår :)
Så vi snackade en stund innan han va tvungen att dra vidare.
Andreas Durefors skjutsade hem mig så runt 01:30 låg en trött Johanna i sängen hahah ;)
Ovanligt John att jag e trött eller?Hahha

Puss Johanna ♥


Kommentarer

Postat av: jadu

det e väldigt Ovanligt :P

2009-02-01 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -