I taket lyser stjärnorna

2009-02-07 @ 17:07:43
Heej!!
Idag har jag och mamma vart i stan,vi var på bio.I taket lyser stjärnorn va sjukt bra,stark film som berörde alla i biosalongen..Hahha den här gången var det faktikskt ainte jag som grät mest,tro det eller ej!Vi hann även att shoppa också,jag hittade ett par rosa chinos på bikbok och en tröja eller vad man ska kall den på Gina.Så det blev en del ;)


Rekomenderar den här filmen starkt!
Ikväll är det melodifestivalen som gäller,får se om jag tittar på den hemma eller om jag drar nån annanstans.
Olofsson jobbar ju denna helgen så de blir ingen utgång..Typiskt,fast de e ju ganska skönt också.Både för plånboken å hälsan ;)
Imon har jag marshträning klockan 10:00 så ikväll skulle jag inte dratt ut ändå..


Chinos

Tröjan/jackan
Pusss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -