Ny data :)

2009-08-12 @ 21:02:48
Igår var jag och pappa runt åh kollade efter en ny data till mig,tog några timmar innan jag va nöjd!Efter det åkte vi in till stan(kulturkalaset) för att kolla på Robert Wells och Laleh.Träffde Kim och Krister,de jobbad på för fulla muggar.Det var kul att träffa dem igen,har saknat dem!Pratade även med Lillen idag,längtar tills vi ses vännen!!
Robert

Laleh

Så idag har jag bara suttit med den typ och lagt över alla saker från de andra datorerna,sen har jag gjort teori.Det gick inte så jätte bra,men det va ett slutprov fick 54a..Godkännt men med inte stor marginal.

Nu sitter jag barnvakt åt Hugo 5år och Vera 2år,de har sovit nu en timme så jag har suttit här åh kollat på tv.När Mia kommer hem skall jag snabbt slänga in mina saker hemma och sen bege mig in till stan,för att försöka hinna få en skymt av hammerfall.De uppträder på kungstorget ikväll,första gånen på hemmaplan!

Svea i våras på landet

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -