Friluftsdag

2009-08-19 @ 15:46:54
Igår kväll var jag hemma hos Robin,vi kollade film med Tobias och David.Sen körde David hem mig och så snackade jag med Johan som kom till parkeringen en stund efter.Han hade kört race i gbg idag,men jag kunde inte åka med för det e bara 2 säten i hans kusins cabbe som de körde med igår.

Idag var det vandring borta vid Nackhe stugan,gick 7km med stationer med samarbetsövningar på vägen.Vi vann den här dagen förra året,får se hur det blev i år.Men vi ligger bra till i allafall vet vi!Fick max poäng på alla utan 1 station,och slog rekorden på resten :) Det va en underbar dag i skogen med bra väder och HV07 var på sitt bästa humör!!Så en bättre dag får man leta efter,i allafall skoltid.
Har nyss avslutat ett teoriprov,det gick bra :) Ska snart gå ut i köket och käka en macka.Sen skall jag och bella cykla till Gustafssons blommor,hon skall köpa nya blommor till sina krukor i fönstren.Sen blir det att göra ett till teoriprov och städa rummet,det har blivit så dammigt fast ingen vart här :S Men men så blir det väll.Får se vad som händer ikväll,kanske kikar in hos Lisette och Frida :)
Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -