Första skoldagen

2009-08-17 @ 20:24:32
Idag fick jag skjuts ner av Oscar,han skulle ändå ner åh jobba i Varberg och sen Halmstad.Jätte snällt av han att tänka på mig så jag kunde åka med :) Så jag va nere i skolan redan 9:30,så jag hann packa upp och komma iordning på elevhemmen.Hann även med att sova en timme.Sen bar det iväg till Bella där Hedvig också var,jätte kul att träffa dem igen :) Efter lunchen gick vi ner till florist salarna,förväntade oss en lugn start men det visade sig senare att vi hade fel.Vi skulle börja med arbete direkt,plågsamt jobbigt!!

Har bekantat mig med några av de nya ettorna i bla vårat hus.Ikväll blir det film kväll med Johan när han kommit hem från fotbollen.Ska bli kul att träffa han igen,har inte setts på en dryga månad hihi :)

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -