Europe 14/8

2009-08-15 @ 12:35:55
Igår var det först spelning,Lilla Tjörn runt.Sen hem åh käka och fixa till sig för att sedan åka med pappa som var snäll och körde mig till Marcus,där det var lite förfest men John,Emil,Rickard,Axel och Marcus då såklart :)
Sen bar det va ed taxi in till Götaplatsen för att kolla på Europe,vi började längst bak åh knödde oss ända fram!Hahha jag va ändå snyggast över kravallstaketen killar!!Hhaha,hade aldrig kommoit över utan dig Axel,tack för hjälpen!John och resten drog när konserten nästan var slut,för att ta en öl.Men jag och Axel stanna kvar.Resultatet blev att vi kom längst fram och på slutet kastade trummisen ut sin ena trummpinne i publiken,jag tog på den hihih.Men den rycktes ur min hand!Efter det ringde vi till John och dem åh gick till Parken(gamla Harrys).Som tur var jobbade Hans(vakten),så att jag kom in fast det e 20 år där hihi.Vi drog från stan runt kvart över 1,sen blev det sängen som gällde för min del!


Bilder från kvällen kommer!
Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

comentar :D fint du gör :)

2009-08-17 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -