Molningt väder :(

2009-04-26 @ 19:58:12
Idag var det inte lika fint väder som igår morse när man gick upp,fast det sprack upp framåt kvällen.
Imorse när jag kika ut genom fönstert(7:00,eftersom att vi hade spelingar så var vi tvungna att gå upp tidigt) så var det första man såg en gubbe som gick runt å kände på allas dörrar till både hus och bilar,läskigt värre!!Men när jag skulle ringa polisen så var han borta.Så typiskt..Det var en lång historia som jag gjorde väldigt kort!

Idag såg spel schemat ut så här
9:30 samling utanför stora huvundingången Liseberg för att ta bussen(som Anders körde,ordförande) till Ale för att spela mellan 11-12
Sen tillbaka med bussen till Liseberg där vi spelade mellan 14-15

Efter spelningen gick jag,Angelica,Felicia och Jannike på Liseberg en stund.Fick åkbiljetter av Fabian :)
Så det har vart en rolig men intensiv dag idag!

Dagens bästa: Gå på Liseberg med brudarna,älskar er tjejer!
Dagens sämsta: Den läskiga gubben imorse,troligtvis en inbrottstjuv..

Jag,Felica och Angelica vid stora scenen

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

LOVE YOU TOO!!!!! :D <3

2009-04-26 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -