Måndag

2009-04-28 @ 20:32:37
Jaha så var helgen redan avslutad,det gick snabbt!!Men hade i allafall en trevlig söndag med brudarna.Tack älsklingarna =)
Imorse så hade jag lektion innan praktiken å sen var spårvagnen försenad så jag fick ta bussen in till stan,väl på bussen träffade jag Oscar å Johan.Det va verkligen jätte skoj att träffa dem igen!

Efter praktiken när jag hade kommit hem så sprang jag och Sebastian en runda var borta en timme ungefär.Precis när vi hade stängt ytterdörren så vräkte regnet ner,sen small det!Jäklar vilken åsksmäll det kom.
Imon skall jag få följa med Anita till partihallarna för att köpa blommor,så skall upp redan 05:15 imon så det blir en tidig kväll idag!Men det e det värt!!

Dagen bästa:
Träffa Oscar
Dagens sämsta:Åsk vädret

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -