Lördag 25/4-09

2009-04-26 @ 19:45:56
Idag var det upp tidigt för att bege sig till Liseberg som har premiär idag,skall spela där mellan 11:00-11:45 sen snabbt till Vallgatan för att spela där mellan 13:00-14:00.Spelningarna gick jätte bra speciellt Liseberg där vi var många ca 72 st :)

Efter spelningen så åkte jag hem,fast på hemvägen så träffade jag Cockie(Anders),Erik och kenny några grabbar från Falkenberg fast Erik bor i gbg nu sen ett år tillbaka.De skulle till Slottskogen men jag va ju tvungen att gå hem till Svea för att rasta henne.Men vi bestämde att jag skulle komma till dem när jag va klar,så jag va i Slottskogen och hade det mysigt.Strålande sol,massa av folk å dricka.Bättre kunde det bara inte vara!!

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -