Lämnat in mobilen

2009-04-24 @ 22:03:54
Idag på praktiken var ja med Anita och lämnade alla binderier i sina kyrkor,det var roligt att göra iordning det!Sen vid 18:00 så hämtade pappa mig,så åkte vi till Siba för att lämna in min tel på lagning.Sen när jag kom hem gick jag en promenad med Svea bla bort till Oscar för att se om han va hemma,har inte träffat han på ett bra tag nu!!Men det var han inte :( så jag gick hem å satte mig i solen så länge och väntade på att middagen skulle bli klar,blev grill premiär idag svin gott var det!!

Imon blir det 2 spelningar med Göta Lejon,först Liseberg sen Vallgatan.Sen skall jag hem åh plugga körkorts teori,har inte gjort det på ett bra tag nu :S

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -