Dagen efter..

2009-04-12 @ 15:22:50

Kom hem runt 4 igår så va ganska trött idag,Min telefon gick ännu mer sönder igår,det var nämligen så här att Henke skulle ge mitt vinglas å min tel som låg på bordet.Han gav mig vinglaset först åh när jag satt ner det på byrån så kastade han iväg min mobil.Ja var inte med på det,så den damp i golvet så nu e desplayen helt svart!
Ser ingenting på den längre :( Annars var gårdagen jätte rolig,träffade en massa folk som jag inte sett på länge.Bandet va skit bra,va kö in till dansen även på kvällen.Det trodde jag inte att det skulle vara men det var mer folk igår kväll än det var på afterskin så de va ett jävla röj,i allafall på personalen haha :p

Har åkt några åk i backen idag,haha skrattade gått åt Fredrik imorse när jag träffa han på parkeringen.Uch han va verkligen jätte trött,stackars han som måste jobba dagen efter..Stod å tjöta lite med Elin i liften om gårdagen m.m Kom fram en man åh frågade om det vart fest igår,Ja sa vi då.Tyckte väll att eran kollega där borta ser lite sleten ut.Hahah Patric fick titeln: Helgens bakfyllaste liftvärd :p
Han blev inte så glad när vi sa det till honom vad en gäst hade utsett han till.Han lär få höra det ett bra tag eller hur Elin ;)
 
Sandra å Henke kommer hit ikväll på middag :) Ne nu skall jag ut åh sätta mig en stund i solen och sova,kan jag verkligen behöva.

Puss Johannis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -