Brants

2009-04-10 @ 19:18:01
Inatt var jag sjuk,hade feber :( Låg vaken till halv 5 på morgonen å vaknade 8 och inte kunde somna om så jag va jävligt sleten.Så jag åkte inga skider idag åkte med de andra bort till backen,satt och tjöta med Robin en stund i Gondolen sen gick jag bort till Sandra.Stötte ihop med Hans så han övertalade mig om att lite frisk luft mår du bara bättre av,så jag hängde med dem upp å körde skoter även idag.Sjöarna som var där uppe hade blivit ännu större, var faktiskt läbbigt att köra över dem idag.Kändes som att man skulle sjunga..Å det hade inte vart kul att fiska skoter.

På kvällen grillade vi med Åsa och dem vid campingen sen cyklade jag hem å bytte om å stack sedan till Sandra där vi satt å förfesta innan vi drog ut.Var ett jävla drag igår,en massa normän var det tyvärr å de e ju som de e.Jävligt dryga..
Men som tur var va det många från personalen som va ute så det blev en riktigt lyckad kväll,roligast hittils lätt!Erica du å jag på dansgolvet imon också baby ;)



Puss Johannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -