Avslutning på brants för säsongen

2009-04-19 @ 20:59:34
Cyklade bort till Carro igår,vi statt å drack å gjorde i ordning oss framför Råbinsson(vi har döpt om det). Sen gick vi bort till Brants å satt där å tjöta å vänta på att Sandra å Henke skulle komma som vart å käkat middag hos Karl-Johan(min Branäs morfar).Sandra va full å go som vanligt.Men det e så det skall vara :) Sen droppade all personal in en efter en..
Gårdagen va jätte rolig,var jag,Sandra,Henke å Carro och personalen som va ute igår ;) Firade Karl-Johans pantion med skumpa,mums!På slutet av kvällen blev jag stämplad av en tjej från personalen,svin ont gjorde det.Kunde knappt gå sen.Har ett fett blåmärke idag kan man ju lugnt säga.Blev bjuden på efterfest med personalen i Mickelbyn 26 men jag,Sandra,Henke å David och Andreas från Stereo(bandet) satt hemma hos Sandra istället och hade efterfest.Spelade ett grogg kortspel,sjukt roligt.Gissa vem som fick ta alla shottar?Jo Sandra hon som behövde dem minst hahah ;)
Cyklade hem runt 4 så det va inte änns mörkt för solen va påväg upp,e ganska trött idag så har bara legat i solen å gäst medans de andra städade huset,på hemvägen sov jag..Har nyss kommit hem,Ne ska ner å käka nu vi hörs

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -