Vart med Simon :)

2008-10-23 @ 22:34:15
Tjenare!!
Idag började jag ju inte förrän vid 11.Vi har lyssnat på KY-eleverna,när de presenterade några av sina arbeten.
Fast innan det hade vi oförberätt prov i florist,om färglära,materialkunskap m.m
Tror faktiskt att det gick bra för mig,kändes som det i allafall.

Efter skolan tog jag bussen in till varberg,hemma i Simons lägenhet lyssnade vi på musik en stund sen drog vi till Eriks lya.Satt där och såg film med Simon,Erik,Jacob och Anton.
Såg Kill Bill.Sen kom tjejerna.
Så nu har Simon just släppt av mig.Tack för en trevlig kväll allesammans!
Pappa hämtar mig imon så jag slipper ta tåget hem,förmodligen skall vi
lämna in min tel på lagning då.Alla knapparna e ju sönder,de har spruckigt..

Bästa idag,Simon och Erik satt framför datan och spanade in nya jujutsi trick.
Simon-Den blir nog inte så hård,men jag får i allafall upp den!!
Hahha,alla blev knäpptysta ;)



Pöss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -