Äntligen har jag skaffat mig en blogg

2008-10-11 @ 20:20:24
Hej!
Nu sitter jag här och bloggar första gången i mitt liv hahah :P
Idag har jag vart med pappa och mamma på landet och hjälpt till att röja i trädgården.Var väll inte det roligaste med det var bättre än att vara hemma själv..Pluggade även körkorts teori,gu va många sidor det var vi skulle läsa tjejer!!

När jag kom hem gick jag ut med Svea (min hund för er som inte vet detta) sen gick jag och Sebbe (min lillebror) ner åh köpte godis,vi trättade Della och Marco stod och snackade med dom en bra stund.Sedan blev det brått hem när mamma ringde och frågade vart vi tog vägen (maten hade tydligen vart klar länge) Förlåt!!
Nu skall jag sätta mig vid tvn en stund!Johanna


Johanna ♥






Kommentarer

Postat av: Belli

Nu har jag läst ditt första blogg inlägg :) gud va kul att du fick den till att funka. Vad va det för fel eller varför funkade det nu? Ha det bäst gumman /L(

2008-10-11 @ 23:49:53
URL: http://iiisabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -