Snart skall jag hem :)

2008-10-15 @ 10:28:55

Hej!
Sitter nere i vid florsitsalarna,har bröllopsbinderi så jag har nyss blivit klar med min brudbukett.Den blev jätte fin!
Hade rosa & röda rosor,plumosa,galaxiblad,Brudslöja och lila riddarsporre i buketten.
Sen idag på floristen skall jag göra ett corsage,
för er som inte vet vad ett corsage är för något kan ni titta på bilden nedanför.
Sen skall jag också titta över min brudbukett som jag gjorde igår,
för den e inte riktigt rund i formen..


Det här är ett corsage

Hoppas att dom godkänner min städning som dom kollar
idag medans vi e på skolan,annars blir jag arg,så som jag slet igår..
Idag efter skolan skall jag ha extra matte med några tjejer i klassen,
sen är det körkortsteori som gäller!!
Väl hemma sen skall jag fixa lite med min externa hårddisk
som pappa fick till att fungera i söndags.
Jag skall ju packa också,skall ju åka hem imon.Den här veckan kommer att gå fort..


Svea
Saknar henne nått enormt <3

Puss Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -