Städat alla ytor

2008-10-22 @ 22:12:18

Idag när de vanliga lektionerna var slut så var det extra matte som gällde,
sen var det körkorts teori med tjejerna..
Skall även plugga lite körkorst teori nu,kan ju vara
bra att repetera lite efter lektionen.Så kanske man får in det enklare..
När jag kom hem till elevhemmen igen så slängde jag i mig lite mat,
sen har jag och Elin städat av alla ytor i huset.
Har nyss avslutat ett samtal med Simon :) Ses imon,skall med han och några andra killar till jujutsuhallen i varberg.
Skall bli kul!!Så nu sitter jag och tittar på tv,oskyldigt dömda!

Imon har jag sovmorgon,börjar inte förän 11 så himmla skönt!!Behöver verkligen sova.

Puss Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -