Städa

2008-10-14 @ 10:45:53
Tjenare!

Igår när jag kom hem från skolan började jag att städa lite på rummet eftersom att vi har städkoll på onsdag,sen gick jag och Isabelle och handlade mat.När jag kom hem var det dags för husmöte.Det belv ett sanbbt möte eftersom jag var tvungen att gå för att vi skulle se film några stycken från klassen i Isabelles hus.Vi såg Mamma Mia!
Den kan jag verklingen rekomendera.
Den va jätte bra,hade inte sett den innan men jag har ju sett musikalen :)
Efter filmen sa jag adjö till tjejerna och gick in på mitt rum och läste körkortsteori..


Klicka för att få bilden
i större storlek

Nu sitter jag i skolan,har florist hela dagen.Vi skall planera själva vad vi vill göra den här veckan.Jag skall göra en brudbukett,ett cossage och en dekoration.
Isabelle,Hedvig och några andra tjejer i klassen samt lärarare är i göteborg på Svenska Mässan hela dagen och förbereder allt inför gymnasiemässan som är den här veckan.
Hoppas verkligen att dom hälsar gbg från mig som jag bad dom om ;)
Jag skall stå i våran monter ca 11:30-16:00 på fredag.Det ska bli kul!!




Hörs sen Johanna ♥

Kommentarer

Postat av: Bellis

Klart att jag hälsade gbg till dej. Han tackade så mycket ;)

2008-10-14 @ 22:23:01
URL: http://iiisabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -