Mässan,Spelning för mix megapol

2008-10-17 @ 23:45:22
Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggade igår,men jah hade faktiskt inte tid..
Så jag passar på att skriva lite kortfattat vad jag gjorde igår nu istället.
Efter skolan så satt jag och skrev en massa dokumentationer,va la sådär roligt..
Sen tittade även Frida in en sväng igår och så satt vi och pratade,sedan ringde Angelica på kvällen åh så vi låg uppe halva natten och paratade i tel!Hahha så e allt lite trött idag..
Men det var det allt värt gumman <3
Hoppas att allt löser sig!

Det gick jätte bra att stå i montern,fast tyvärr var det inte många som kom dit när Emma,Jag,Malin,Hedvig och Isabelle stod där.Fast det kan ju beror på den dåliga tiden som vi fick,12-14 var det nästan bara monter personal kvar..
Pappa kom förbi och hämtade min packning,sen stannade han och tog papper till min bror.

Efter mässan åkte jag hem,dom har äntligen blivit färdiga med bygget så nu slipper jag alla extra bussar..Gu va skönt!!
Vid 17:45 var det samling med Göta Lejon vid Lorensbergs parkering,vi skulle spela
18:30-18:50 för radio kanalen Mix Megapol.De hade fest :)
Det var allt några kända ansikten där ;)
Som Stefan Andersson,han sjunger bla Catch the moon som e hans bästa låt enligt mig :)



Efter spelning bar det av till replokalen där det var filmkväll,så det har varit Göta Lejon för hela slanten ikväll.Alltid lika trevligt !!

Imon är det bröllops spelning på Thorskogs slott :) Ska bli kul!Hoppas vi blir många..

Pöss Johanna ♥

Kommentarer

Postat av: Angelica <3

Jag kunde knappt sova en blund efter att vi hade lagt på x)

Haha, älskar dig <3

2008-10-20 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -