House

2008-10-14 @ 21:17:19

Den här dagen var en seg dag,kändes som att det tog jätte lång tid
innan den här skoldagen tog slut.
Blev klar med brudbuketten iallafall som jag hade planerat att jag skulle hinna med att göra.Sen idag fick jag även sms från min älskling hemifrån,nämligen Johan Olofsson<3
Tack vännen belv jätte glad för det du skrev!!Just dance baby ;)
Städningen gick bra,bara att jag fick göra om mina fönster ett antal gånger!!
Och det var ju sådär kul NOT* Höll på att frysa ihjäl!

Har även gjort lite körkorts teori idag,skall fortsätta lite med det ikväll också
innan jag går och lägger mig.
Nu sitter jag och tittar på house med Elin som började ikväll igen :) 
Innan tittade vi på Andra Avenyn tillsammans med Emelie
och Anna som också bor i mitt hus.

Puss från mig Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -