Hemma igen

2008-10-30 @ 21:48:09
Hejsan!
Idag har jag städat mitt rum och vart på promenad med Svea i det underbara vädret :)
På eftermiddagen kom Sebbe hem med Amalia,så vi tog en snabb fika.
Sen såg vi på tv en stund och sedan när mamma kom hem så
hjälpte jag henne med att laga mat!Va faktiskt skoj :)



Framåt kvällen kom Olofsson precis lagom till maten haha..
Så vi käkade och satt och pratade en bra stund med mamma.
Bestämde sedan oss för att gå en promenad,jag tog tillfället i akt och ringde till
Rebecka och frågade vad hon gjorde.
Vi gick till henne en stund,sen följde jag Olofsson hem.
Nu skall jag titta på tv.

Tack för en trevlig kväll Olofsson
- Kom ihåg att det e jag som e bossen över dig!!

Pusss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -