Hem ljuva hem

2008-10-24 @ 21:44:32
Hej!!
Fy vilket väder!Det var tur att jag och bella tog på oss våra regnbyxor idag
när vi cyklade till skolan,annars hade man vart dyblöt!!
Ha ett bra lov allesammans,ses om en vecka!

Idag hämtade ju pappa mig på skolan,lite försenat men men jag kom i allafall hem.
Gjorde lite körkortsteori i bilen.Vi stannade till på Siba vid järnbrott
och lämnade in min mobil på lagning.
Så nu får jag inte se den på 2veckor typ..Hahha men om man klarat sig utan tel i 1vecka
så skall man väll klara sig med sin gammla tel i 2veckor?!
Efter det åkte vi till Frölunda torg och köpte lite saker på apoteket,
hälsade även på inne på Växthuset
där jag har paraktiserat förut.Sen vidare till pappas jobb för
att lasta ut alla hans jobb saker.Var sedan tvugna att stanna på Opaltoget
för att handla lite mat,jag träffade Marco där nere så vi stod och tjöta lite :)
Så nu har jag käkat pizza och tittat på idol,hoppas verkligen inte att Robin B åker ut!!

P.S Bella hoppas du har det kul på makeraden!

Johanna ♥

Kommentarer

Postat av: Bella

Heej :)

Jag hade det jätte kul. Men jag lova att du hade det mist lika mysigt i soffan framför idol <3

2008-10-28 @ 11:19:38
URL: http://iiisabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -