Göteborg

2008-10-21 @ 20:18:40
Hejsan!
Imorse bar det av klockan halv 9 åkte bussen från skolan till göteborg,Hv07+Hv08.
Vi släppte av 08orna på Partihallarna,sen åkte vi till Operan.Men vi var ungfär 1timme för tidiga så vi gick in i nordstan och tittade på en blomsterbutik där,sen en inne på NK och sen en lite längre upp mot saluhallen.

Sen fick vi gå med långa kliv tillbaka till Operan där våran guide Rolf väntade på oss.
Han visade den stora salongen,bakom scenen,där dom gör kulisserna m.m
Nu på scenen var det kulisserna till Mary Poppins som gällde.
Den skall jag gå på under höstlovet med familjen.Det var riktigt roligt att gå bakom scenen på operan,fast jag har gjort det några gånger innan..



Efter det blev det cafe med Malin,Hedvig å Bella,trevligt!
Sen gick vi på stadsmuseet,på en visning med stolar..
På bussresan hem var det sovdags haha i allafall för min,Adreas,Emmas och Bellas del..
När vi kom hem tvättade jag och puttsade fönster med Elin.Vi har ju städveckan den här veckan,jag och Elin har fönster och alla ytor.

Pratade nyss med mamma i tel,synd att man inte bor hemma asså.
Hon hade tydligen fått en jätte snygg vikarie på förskolan tyvärr stannar han bara där tills på torsdag så jag får inte träffa honom..Stackars mig!Hahah :P
Nu sitter jag ute i TVrummet och väntar på att Andra Avenyn skall börja.
Isabelle har åkte hem idag,hon skulle prova sin maskerad dräckt
 som hon skall ha på fredag.
Hoppas du har det bra hemma bella,fast det e tomt här utan dig <3

P.S huvudvärken gick över när jag sov.Så skönt!!

Pöss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -