Göteborg med klassen imon

2008-10-20 @ 21:57:27
Resan till skolan idag gick som planerat,förutom att tåget va försenat.Men det var bara bra för mig och Åsa,för så slapp vi vänta lika länge på bussen.Vanligt vis brukar vi få vänta i 40min idag i bara 30min,10min kortare haha ;)
Åkte med Isabelle till skolan,hon hade vart duktig och övningskört hela vägen upp från Halmstad :)

Skolan idag var en plåga,har haft huvudvärk hela dagen..
Efter skolan var jag och Isabelle och handlade mat.Sen såg jag och Elin film,bella kom efter en stund.
Nu skall jag bara packa lite till imon,vi skall till gbg imon våran klass och ettorna :)
Skall besöka operan och stadsmuseet..Hoppas det blir lite kul iallafall,eller aa det var en dum fråga för man har ju alltid kul med HV07.Eller hur tjejer?

Nu skall jag sova,får hoppas att migränen som jag fick för nån timme sen går över tills imon!Håll tummarna..

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -