Bröllops spelning

2008-10-18 @ 21:42:45
HejHej!!
Idag var det äntligen dags för bröllops spelningen,det gick jätte kul.
Snacka om att det var ett fint bröllop som dom fick,slottet var jätte fint.Det var ett riktigt sagobröllop,limmosin,svanar i dammen,röd matta och rosor i mönster av ett hjärta.
Så idag har man allt gått och spelat på en röd matta (undarar igentligen hur rika de var)?!
Eller vad säger du Angelica,vem hade inte velat ha sitt bröllop så?
Det lät verkligen jätte bra idag gänget,gött att vi va så många!!

Nu sitter jag hemma har nyss käkat,pappa bakar äppelpaj som vi skall äta om en stund.
Mumsigt värre!!Pratade med Lina idag,hon och jag ska gå å shoppa snart :)
Kul Kul!Saknar praktiken,eller aa jag saknar allt flum med Lina..

Pussilipuss Johanna ♥



Kommentarer

Postat av: Angelica <3

Det var helt sagolikt! Jag skulle lätt vilja gifta mig sådär! :D

2008-10-20 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -