Ändrade planer för morgondagen..

2008-10-15 @ 22:51:33
Nu sitter jag här nyss tittat på Bonde söker fru där jag upptäckte att en kille
som e intreserad av Hanna,har jag umgåtts med i sommar på ett läger haha ;)
Jag och Elin bakade chokladbollar också i pausen,
efter det blev det oskyldigt dömda som gällde.Så har tittat på TV4 hela kvällen.
Var inne och tittade vad dom gjorde i Annas rum för det
lät så mycket genom väggen till TV rummet,
de va en lite folk där inne som busade lite..
Men jag kände mig inte för party humör så jag gick in till Emelie istället
 min kära granne för att se vad hon hittade på.
Hon satt och höll på med bilddagboken och pratade i tel med sin mamma.

Så här sitter jag nu och lyssnar på EMD-Alone,tycker den låten e så sjukt bra!
Jag fick jätte fint städat,så här blev det ingen omstädning inte..
Sitter och håller på att föra över bilder,låtar,dokument m.m till min externa hårddisk.
Men gud sicken tid det tar!Bara att få över alla bilderna skall tydligen ta 1tim och 15min..

Jag åker inte hem imon som planerat utan det blir att jag åker med munkabussen till mässan istället
och sen så hämtar pappa min väska där,eftersom vi inte har plats för den i montern.
Hoppas sen också att jag kan fjäska så att han hämtar mig också ;)
Men men den som lever får se..

Saknar faktiskt min bror,undrarar hur han mår..
Har försökt ringa han i veckan men som vanligt har han inte svarat,
och inte ringer han upp heller..Dålig stil eller?


Jag och bror surfar tagen
sommaren 07 apelviken

Imon har jag sovmorgon,börjar inte förän 11 Gött :)
Hoppas jag får sova bättre den här natten..

Puss och kram Johanna ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -