Städdag!!

2008-11-01 @ 13:01:36
Tjenare!
Idag har jag fortsatt att städa och möblerat om mitt rum,jag började redan igår efter idol.
Så det blev sent igår,slutade inte städa förän vid 1 tiden..
Men nu e det äntligen klart,herregud va mkt saker jag har på mitt rum.
Får panik på mig själv!!
Får ta och rensa allt nån annan dag,nu står allt som jag har städat ut i hallen.
Hahha så pappa lär ju få damp sen när han ser
alla kassar med gammla skolprylar m.m
Men men nu e det i allafall rent och fint :)

Ikväll skall jag vara med Olofsson,skall åka in till stan och röja på Hard rock cafe.
Eller så åker vi bara in och tar en fika,han sa nämligen till hans chef igår att han var sjuk.
För han ville inte jobba denna helgen!Så det kanske inte e så smart komma dit
i privat nöje ifall man sakt att man e sjuk och inte kan jobba..
Har även pratat med Isabelle idag,vi planerad lite inför nästa helg.
Jag ska sova hos henne då,maskerad hos Christel på lördagen :)
Våran lilla hemlis om vad vi skall vara,eller hur bella?!



Johanna ♥

Kommentarer

Postat av: Bella

Självklar, det ska vi inte avslöja för några :P ínte ett knyst om det. hihi

2008-11-03 @ 09:04:10
URL: http://iiisabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -