Slipper ta tåget hem

2008-11-21 @ 10:05:34
Igår skulle jag vara med Simon men det blev aldrig av för först skulle jag ta bussen till han på kvällen,men sen sa han att han och Erik ändå skulle åka igenom Tvååker så dom kunde plocka upp mig då istället.Så då gick jag till Frida och sjöng Sing Star istället med henne och Josse så länge.Efter 1timme ringde han och sa att vi inte kunde ses för han hade fått pungtering.Så det blev en slapp kväll framför tvn istället,fast klockan var redan halv 11 när jag kom tillbaka till rummet så det blev inte mycket till tv tittande i allafall.

Hedvig och Isabelle åkte in till Falkenberg igår för att fika så de var dom som medelade den glada nyheten om att skolkatalogen hade kommit  :) För (inget namn nämt) som undrade varför inte jag följde med var för att jag inte blev frågad..men vi har löst det nu.

Idag skall jag ha utvecklings samtal efter skolan så mamma och pappa kommer ner och hämtar mig :)
Så medans jag väntar på dem skall jag göra något till pappa för han fyller ju 50 i helgen!!

Puss Johanna ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -