Maskerad hos Christel ikväll :)

2008-11-08 @ 11:49:49
Hejsan!
Igår var Isabelle tvungen att jobba,så efter skolan tog vi bussen till Halmstad men hon hoppade av vid sitt jobb och jag fortsatte in till stan.Jag lämnade väskan inne hos Mia i hennes salong,sen gick jag på stan tills hon hade jobbat klart.
Vi åkte då och handlade lite mat och sen hämtade vi Filip för att handla
en nya datastol till honom.
Passade på att hämta upp bella på vägen.Väl hemma gjorde jag och Mia våran överasknings förätt.
På kvällen var det Idol som gällde.Yes Robin Bengtsson åkte inte ut!

Åsa,Steffi och Amanda kom till oss på kvällen så vi spelade spel och hade det mysigt!
Nu skall vi åka till Stan för att handla present till Christel.

Ikväll blir det maskerad hemma hos Christel,jag ska vara Pocahontas ;)
Hoppas det blir lika kul som vanligt när Hv07 partar loss..

P.S
Snacka om att ha träningsvärk idag efter gympasset på Atletica igår med klassen.
E det någon mer än jag och bella som har det?

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Postat av: Hedvig

Haha jag har träningsverk jag med utav mina jävla kryckor xD

2008-11-08 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -