Körde nästan över en katt!

2008-11-03 @ 19:36:12
Hej!
Igår var jag och pappa ute å övningskörde på morgonen.
Det gick jätte bra,sen var det brått till marschträningen.
Vi blev lite sena fast det gjorde ingenting för dom hade inte börjat..
Sen när vi kom hem käkade jag och Sebbe snabbt,för att bege oss
till kyrkan där det var familjegudstjänst.
Gudstjänsten var väll sådär kul,mest till för mindre barn tror jag.
Men fikat var trevligt efteråt,umgås med gänget igen :)
På kvällen hade jag,mamma och Sebbe filmkväll.Vi såg på Sex in the city,
den e så sjukt bra!Till och med Sebbe tyckte att den va bra..

Tog tåget imorse som vanligt 9:40.
Sen körde Mia(bellas mamma) oss till skolan som alltid :)

Nu har jag nyss avslutat min första körlektion för körskolan!
Det gick bra,bara att han fick bromsa en gång eftersom jag höll på att köra på en katt som sprang ut i vägen med en mus i munnen helt plötsligt.
Såg den inte änns helt plötsligt var den bara där..
Det vara allt läbbigt när bilen tvärstannade utan att jag hade gjort någonting!
Nu skall jag titta på Andra Avenyn,på gårdagens avsnitt missade det igår.
Sen blir det dagens :)

Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -