Klitterbadet igår

2008-11-19 @ 21:44:41

Igår var Anneli,Jag och Bella på klitterbadet med några andra från skolan och simmade.
Vi vra faktiskt riktigt duktiga,1000meter blev det iallafall ;)
Vi skall försöka göra det en gång i veckan nu.

Idag efter skolan var det extra matte och sen körkortsteori.
Sitter här och försöker få tag på Simon,skall vara med han en stund ikväll hade jag tänkt.
Vi har ju hela förmiddagen fri från lektioner imon så då får man passa på att va uppe lite längre ;)
Fick tag på han tillslut fast han hade mycket att göra,och jag kom på att jag var tvungen att plugga så vi bestämde att vi skulle göra någon på torsdag istället.

Puss Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -