Hem till Göteborg

2008-11-14 @ 22:05:00
Hej!
Nationellaprovet i engelska idag gick bra fast det var lite segt på morgonen att gå upp..
Gårdagens partande tog på krafterna!Lillen och Tom kom förbi,de körde
även mig hem till elevhemmen.
Tack för skjutsen Lillen :)

Idag när jag satt på spårvagnen påväg hem ringde jag brorsan och frågade var han va,det komiska var att han satt på spårvagnen åt andra hållet våra spårvagnar möttes på chalmers så vi vinkade till varandra genom rutan haha ;)
Han var påväg till Amalia.
Hoppas ni får det trevligt :)

Jag och pappa har just käkat räkor och tittat på Idol.Robin B var grym ikväll han är värd att stanna kvar till 100%
Får se hur det går,jag håller tummarna!!
Just nu håller jag på att fixa i ordning min mobil som pappa hämtat,
den har ju varit på lagning.

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -